domingo, 15 de junio de 2014

Mi  nombre es Jhojan Gonzales y esta es mi reflexión.
Hacer el cajón ha sido una experiencia bastante divertida,entretenida y un poco complicada, fue la primera vez que hice algo así. Cuando Gloria nos dijo que se necesitaban ideas para guardar los ordenadores en las clases jamas se me habría  ocurrido que tendríamos que hacerlo nosotros en grupos, al principio no nos hablamos mucho pero con el paso del tiempo fuimos organizándonos mas,hablándonos mas y comprendernos mas, ha sido una experiencia también para conocernos mejor.

Yo pienso que lo mas divertido de todo fue hacer los vídeos  de los Angry Birds fue muy divertido, luego el trabajo en el taller era bastante entretenido a pesar de habernos costado tanto trabajo, por suerte nos dividimos bien el trabajo y mientras unos hacían una cosa los otros hacían otra, y era mejor. A aparte con el tema del dinero no hubo ningún problema.
Lo que nos costo mas trabajo fue traducir el vídeo y hacer los codígos QR que después fuimos poniéndolos en la clase para que los niños de primaria pudieran ver el vídeo que hicimos enseñando a usar la pizarra digital.Cuando terminamos el cajón me quede sorprendido porque no me esperaba que quedase tan bien y después nos pusimos a ver en clase de plástica los vídeos  que hicimos sobre la presentación del grupo y el vídeo de la pizarra digital,fotos del taller en las que trabajábamos con distintos materiales herramientas etc.  y del aula de informática subtitulando el vídeo haciendo los codígos QR  y entrando en el blog de cada uno, nos motivo bastante esos vídeos.

Pero todo esto no lo habriámos hecho  de no haber sido por todos los del grupo, nuestros padres y los consejos que nos daba Gloria

Y me gustaría  hacer alguna vez otra cosa parecida a esto  es  muy entretenido y divertido.

6 comentarios:

  1. Finalment, vàrem crear un vespre de festa a l'Institut, per ensenyar els treballs que havien fet els alumnes a tots els pares que hi van voler participar. La jornada va ser tot un èxit!

    ResponderEliminar
  2. Veure comunitat educativa treballant i compartint és un gust, i el últim comentari on es veu la motivació per aprendre és la prova de l'exit absolut de la proposta. La llàstima és que sovint tinc la sensació que el sistema educatiu va tard. Al principi del text diu que era el primer cop que feia una cosa així i aquest infant va a la ESO...
    Posem-nos les piles!

    ResponderEliminar
  3. Tal com diu Vigotsky, i molts altres autors de la pedagogia tradicional, l'aprenentatge és social, i experiències com aquesta confirmen la necessitat de plantejar aprenentatges a través del treball en grup i la cooperació, ajudant també a l'alumnat a funcionar des del suport i l'ajuda mútua, sent aquesta una habilitat clau en el seu futur formatiu, personal, social i laboral

    ResponderEliminar
  4. Estic d'acord amb els comentaris dels meus companys, l'aprenentatge és social i necessitem a tota la comunitat per dur-ho a terme. També m'ha agradat d'aquest text que valorar l'esforç. És un plaer aconseguir els objectius que et proposis encara que siguin complicats, això ens fa créixer com a persones i augmenta la nostra autoestima.

    ResponderEliminar
  5. 10 d'abril de 2021.
    Considero que aquest treball amb projectes, relacionant els projectes i internet és molt interessant.És una activitat pràctica en la que l'alumnat treballa amb els vídeos , fan els codis QR , i quan s'acaba el treball es visualitzan en classe , les fotos del desenvolupament del treball per a que els alumnes disfrutin del treball realitzat.Penso que també seria convenient que els pares de l'alumnat veiessin el treball realitzat pels seus fills.Sacramento

    ResponderEliminar
  6. Aquesta lectura que s'anomena rotresdam , que té la reflexió deJhojan Gonzales és una manera de relacionar el treball amb projectes amb internet És una activitat pràctica en la qual els alumnes intenten construir un calaix per guardar els ordinadors, i d'altra banda , un altre grup es dedica a fer un vídeo amb codis QR , i realitzant posteriorment la visió del video de la `pissarra digital , i utillitzant al final el blog de cada alumne .D'aquesta manera es relaciona el treball per projectes amb el treball dels videos digitals.Sacramento Santos Gato.Dia 13 -07-21, 17.44h.

    ResponderEliminar